ASYSTENT BIZNESOWY
TenvirkMK
uniwersalna platforma zarządzaniaSystem informatyczny wyposażony w wiele modułów, które mogą być indywidualnie dobierane i zestawiane ze sobą w konkretne rozwiązania biznesowe. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie TenvirkMK/ERP w:
System pracuje online korzystając z wygodnego interfejsu użytkownika w aplikacji Windows. W niektórych zastosowaniach, kiedy trzeba do procesu biznesowego dopuścić klientów, używany jest interfejs programu w przeglądarce internetowej. Takie rozwiązanie nazywamy "panelem internetowym".
TenvirkMK/ERP nadaje się do tworzenia rozwiązań obejmujących organizację pracy, komunikację, zarządzanie dokumentacją, prowadzenie projektów, rozliczenie czasu pracy, zautomatyzowanie sprzedaży usług, rozliczanie umów z klientami i kontrahentami, prowadzenie serwisu itp.
Wersja systemu zawiera standardowe modułu przewidziane do organizacji firmy. Baza danych i cała instalacja znajduje się na Twoim serwerze.
W tej wersji licencja udzielana jest bezterminowo.
Możliwe jest dokupienie modułów opcjonalnych.
Wersja systemu zawiera standardowe modułu przewidziane do organizacji firmy. Baza danych i cała instalacja znajduje się na Twoim serwerze.
W tej wersji licencja udzielana jest na okres jednego roku.
Możliwe jest dokupienie modułów opcjonalnych.
ASYSTENT BIZNESOWY
KLIENCI I KONTRAHENCI
PRACOWNICY
ZDARZENIA KOMUNIKACJA
TERMINARZ
BAZA WIEDZY I OGŁOSZEŃ
OBIEGI DOKUMENTÓW
TOWARY, USŁUGI I CENNIKI
PANEL INTERNETOWY
IMPORT
PRACA ONLINE
RAPORTY I ANALIZY (ograniczony)
PROJEKTY
SYNCHRONIZACJA MOBILNA
EWIDENCJA CZASU PRACY
SERWIS i HELPDESK
PANEL INTERNETOWY SERWIS
STANU PRAC DLA KLIENTÓW
INFORMACJE I MAILING
TENVIRK FILE MANAGER
RAPORTY I ANALIZY
SPRZEDAŻ
ROZRACHUNKI
KOSZTY I ZAKUPY
OFERTOWANIE I ZAMÓWIENIA
GOSPODARKA MAGAZYNOWA
INTEGRACJA WEBSERVICE
ZAAWANSOWANA ADMINISTRACJA
WIELOODZIAŁOWOŚĆ WIELOFIRMOWOŚĆObejrzyj film pokazujący system w akcji w zakresie tworzenia ofert i obsługi procesu sprzedaży i wykorzystania systemu jako CRM...
Obejrzyj film pokazujący przykład korzystania z obiegu dokumentów i modułu zdarzeń w systemie. Przykład dotyczy obiegu reklamacji...
Obejrzyj film pokazujący przykład korzystania z obiegu dokumentów związanych z rejestracją i opisu faktury kosztowej...
Obejrzyj film pokazujący przykład mechanizmu budowy obiegu dokumentu w systemie...
Obejrzyj film pokazujący system w akcji w zakresie prowadzenia serwisu, helpdesk i rozliczania umów serwisowych...