Gromadź wszystkie dane o swoich klientach i kontrahentach w jednym miejscu
Zamiast szukać danych w notatnikach zbuduj wspólna bazę adresową dla całej firmy.
W jednym miejscu na zakładkach dostępne są dane związane z klientem lub kontrahentem. Dowiedz się o osobach kontaktowych, filiach, korespondencji,
umowach, sprzedaży, projektach, reklamacjach, dokumentach i innych powiązanych informacjach. .
Klasyfikuj klientów i kontrahentów, aby szybciej wyszukiwać i analizować dane
Podziel swoich klientów według rodzajów firmy, regionu, opiekunów, zainteresowania, oferowanych produktów,
etapów rozmów handlowych i innych dowolnie zdefiniowanych kryteriów. Będziesz mógł szybko kogoś znaleźć i tworzyć segmentację klientów.
Prowadź wysyłki grupowe korespondencji do grup sklasyfikowanych klientów.
Rozszerzaj informacje o klientach i osobach kontaktowych za pomocą dodatkowych pól
Potrzebujesz jeszcze więcej informacji o kliencie? To nie problem - zbuduj dowolną listę dodatkowych pól opisujących klienta.
Opisz parametry tekstowe,
ilościowe, kwotowe. Powiąż klienta z innymi klientami, projektami i dokumentami.