TenvirkMK
organizacja kancelarii podatkowej
Baza wiedzy i ogłoszeń. Moduł tworzy wielopoziomową bazę wiedzy zawierającą tablicę ogłoszeń, przepisów, wzorców dokumentów, zarządzeń, cenników, warunków handlowych, ciekawostek itp.Publikowane są one na wewnętrznym portalu firmowym. Z możliwością dyskusji i komentowania. Tablica ogłoszeń dostępna jest po prawej stronie asystenta biznesowego.Ogłoszenie z bazy wiedzy przez pewien ustalony czas "wiszą" na tablicy ogłoszeń. A potem dostepne są w archiwum odpowiednio sklasyfikowane.
Stwórz w swojej firmie tablicę ogłoszeń i daj dostęp do niej swoim pracownikom. Publikuj na niej informacje, przepisy, wzory dokumentów, cenniki, informacje o konkurencji, dokumentacje i inne ważne rzeczy. Pozwól sklasyfikować dokumenty tak, aby po zdjęciu ich z tablicy ogłoszeń szybko je znaleźć. W ten sposób stworzysz bazę wiedzy o różnych zagadnieniach, o których dowiadują się pracownicy firmy. Ciekawsze wpisy na tablicy przypnij "szpilką", aby pozostały na niej dłużej.
Funkcje społecznościowe wbudowane w system pozwolą Twoim pracownikom komentować publikowane ogłoszenia i prowadzić wewnętrzną dyskusję. Poznaj możliwości Web 2.0 w Twojej aplikacji biznesowej TenvirkMK.
Umożliwiaj klientom dostęp do niektórych ogłoszeń. Wtedy i oni będą mogli skorzystać z wiedzy, którą zdobywa Twoja firma.
System TenvirkMK jest oprogramowaniem modułowym. Dostępnych jest kilkadziesiąt gotowych modułów umożliwiających rozwiązywanie różnych problemów z dziedziny zarządzania i organizacji firmy.
organizacja kancelarii podatkowej
komunikacja i obieg dokumentów
serwis
kontakty handlowe z klientem
uniwersalna platforma zarządzania