TenvirkMK
serwis
Moduł serwisu i helpdesk pozwala zająć się wszystkim co dotyczy obsługi reklamacji, przyjmowania zgłoszeń serwisowych dotyczących usług lub sprzętu. Przy pomocy modułu możesz obsługiwać stałych klientów rejestrując ich stan posiadania oraz warunki umowy serwisowej. Moduł serwisu pozwala śledzić dla stałych klientów terminy gwarancji, przeglądów przypominając o ich dotrzymaniu.
Moduł serwisu umożliwia również obsługiwanie klientów incydentalnych, którzy na przykład przynoszą zepsuty sprzęt do naprawy. Wtedy rejestrujemy dane klienta, numer seryjny sprzętu i drukujemy odpowiednie protokoły przyjęcia i wydania. Sprzęt może być przekazany z punktu serwisowego do serwisu centralnego lub serwisu producenta.
Istnieje możliwość rejestracji zgłoszeń serwisowych od klientów a klient ma możliwość obserwacji stanu ich wykonania. Moduł serwisu jest też znakomitym narzędziem do planowania pracy serwisantów wspólnie z MODUŁEM TERMINARZA.
Uzupełnieniem modułu serwisu może być MODUŁ ZDARZEŃ – KOMUNIKACJI oraz MODUŁ OBIEGU DOKUMENTÓW. Moduły te zapewniają ewidencję komunikacji z klientami i sformalizowany przepływ dokumentów.
Moduł serwisu wykorzystywany jest w sieciach serwisujących sprzęt, w firmach handlowych, informatycznych i projektowych do śledzenia zgłoszeń reklamacyjnych klientów.
System TenvirkMK jest oprogramowaniem modułowym. Dostępnych jest kilkadziesiąt gotowych modułów umożliwiających rozwiązywanie różnych problemów z dziedziny zarządzania i organizacji firmy.
serwis
uniwersalna platforma zarządzania