Daj swoim klientom wgląd w stan załatwiania ich reklamacji
Twoi klienci mogą inicjować proces reklamacji przez wypełnienie formularza
na stronie internetowej w panelu internetowym. Pozwól klientom mieć wgląd w status
załatwiania ich spraw przez panel internetowy. Informuj o tym co się dzieje z naprawianym urządzeniem
lub ze zgłoszoną usterką. Klienci chcą wiedzieć kiedy mogą się spodziewać serwisanta i jakie są planowane
koszty naprawy.
Udostępnij narzędzia do pracy dla swoich serwisantów
Dla tych serwisantów, którzy nie mają komputera można zorganizować dostęp do systemu przez stronę www.
Dzięki temu mogą wykonywać kolejne zadania i wprowadzać dane za pomocą listy zleceń serwisowych.
Dostęp do danych mają zapewniony przez panel internetowy w zwykłej przeglądarce www w swoim telefonie komórkowym lub na komputerze klienta.
Twój serwisant będzie mógł wydrukować protokół wizyty i mieć
dostęp do karty technicznej opisującej serwisowane urządzenie i jego konfigurację.