TenvirkMK
organizacja kancelarii podatkowej
Zamiast szukać danych w notatnikach zbuduj wspólna bazę adresową dla całej firmy. W jednym miejscu na zakładkach dostępne są dane związane z klientem lub kontrahentem. Dowiedz się o osobach kontaktowych, filiach, korespondencji, umowach, sprzedaży, projektach, reklamacjach, dokumentach i innych powiązanych informacjach.
Podziel swoich klientów według rodzajów firmy, regionu, opiekunów, zainteresowania, oferowanych produktów, etapów rozmów handlowych i innych dowolnie zdefiniowanych kryteriów. Będziesz mógł szybko kogoś znaleźć i tworzyć segmentację klientów. Prowadź wysyłki grupowe korespondencji do grup sklasyfikowanych klientów.
Potrzebujesz jeszcze więcej informacji o kliencie? To nie problem - zbuduj dowolną listę dodatkowych pól opisujących klienta. Opisz parametry tekstowe, ilościowe, kwotowe. Powiąż klienta z innymi klientami, projektami i dokumentami.
Nie dopuszczaj do powtórzeń adresów korzystając z funkcji wykrywania duplikatów. Scalaj powtórzone adresy w jeden. Zarządzaj uprawnieniami dostępu do adresów. Dziel adresy na skrzynki potencjalnych klientów, klientów, kontrahentów, instytucji, urzędów, banków itp. Stwórz specjalną skrzynkę "adresów tymczasowych" i trzymaj tam wszystkie niezweryfikowane dane.
Wyspecyfikuj warunki umowy z klientem. Podaj ryczałty, stawki, progi ilościowe dokumentów i pracowników. Ustaw limity dokumentów, po przekroczeniu których będziesz informowany potrzebie renegocjacji.
Wskaż księgowych i kadrowych prowadzących. Klienta. Ustal komu u klienta przesyłać ważne informacje o podatkach i ZUS-ach tak, aby nie było wpadki z przekazaniem danych niewłaściwej osobie.
System TenvirkMK jest oprogramowaniem modułowym. Dostępnych jest kilkadziesiąt gotowych modułów umożliwiających rozwiązywanie różnych problemów z dziedziny zarządzania i organizacji firmy.
organizacja kancelarii podatkowej