TenvirkMK
organizacja kancelarii podatkowej
Zarejestruj kiedy i jakie klient przyniósł dokumenty źródłowe do ustalenia podatków. Stwórz listę czynności związanych z przetwarzaniem dokumentów. Zarejestruj wszelkie braki i uwagi. Pobierz przez Internet dane do listy płac.
Jednym spojrzeniem ogarnij stan prac dla klientów. Pomoże w tym procentowy wskaźnik stopnia zaawansowania prac w miesiącu. Łatwo odszukasz problemy dzięki automatycznej diagnozie nieprawidłowości w przetwarzaniu dokumentów klientów.
Zapanuj nad przygotowaniem deklaracji, podatkowych, bankowych statystycznych, celnych i innych. Nadzoruj wysyłkę deklaracja do odpowiednich instytucji.
Uszczelnij rozliczenia z klientem i zaewidencjonuj wszystkie drobne prace wykonywane dla niego. Teraz wykonywanie powtórnych deklaracji, pisanie pism, przygotowanie dokumentów do banku, ksera i inne czynności mogą znaleźć się na fakturze klienta.
Wprowadzaj do systemu dane o podatkach i ZUSach oraz ilości dokumentów. Importuj te dane z Twojego systemu finansowo księgowego.
Powierz informowanie o podatkach i ZUSach systemowi. Klienci będą teraz na bieżąco informowanie o wynikach pracy kancelarii, ale także o problemach takich jak brak doniesionych dokumentów lub zadłużenie.
System TenvirkMK jest oprogramowaniem modułowym. Dostępnych jest kilkadziesiąt gotowych modułów umożliwiających rozwiązywanie różnych problemów z dziedziny zarządzania i organizacji firmy.
organizacja kancelarii podatkowej