funkcje TenvirkMK CRM
kontakty handlowe z klientem


Ewidencje i rozpoczęcie pracy:

  • Asystent Biznesowy dostępny po uruchomieniu programu dający szybki dostęp do najważniejszych funkcji,
  • rejestracja pracowników - użytkowników mających dostęp do systemu,
  • rejestracja danych klientów i osób kontaktowych,
  • rejestracja innych adresów tymczasowych,
  • wprowadzanie listy towarów oraz usług podlegających ofertowaniu i sprzedaży,
  • możliwość grupowania produktów i usług w ofertowaniu oraz wprowadzanie ich klasyfikacji,
  • tworzenie specyfikacji towarów i usług do umieszczania w ofertach,
  • specyfikacja tworzona jest za pomocą graficznego edytora i może zawierać teksty, rysunki, zdjęcia, tabelki, pola dynamiczne z bazy danych,
  • zakładanie cenników towarów i usług,
  • import z plików XLS (Excel), TXT, XML - danych adresowych (klientów, osób kontaktowych), towarów, usług oraz cenników.
Tworzenie ofert:

  • tworzenie szablonów ofert lub korzystanie z gotowych wzorców wyglądu,
  • szeroki wybór profesjonalnie opracowanych wzorców graficznego wyglądu oferty - ogólnych oraz branżowych,
  • oferty mogą zawierać stronę tytułową, dane podstawowe o ofercie (np. termin ważności), podział na rozdziały ze spisem treści i numeracją stron, specyfikacje i zestawienia dla towarów oraz usług, podsumowanie oraz inne dowolne teksty,
  • wygląd i treść oferty projektowana jest za pomocą graficznego edytora,
  • szablony ofert wykorzystywane są do przygotowania indywidualnej oferty zawierającej wybrane pozycje z towarów lub usług z możliwością wyszukiwania,
  • oferta może mieć postać wydruku zbliżonego do faktury VAT (nagłówek i pozycje) lub postać dokumentu z profesjonalnym wyglądem graficznym w formacie PDF,
Tworzenie pozostałych dokumentów w procesie sprzedaży:

  • przygotowanie na podstawie oferty lub niezależnie, wzoru zamówienie od klienta potwierdzającego zamówione przez niego listę towarów i usług,
  • rejestracja zamówień wystawionych w realizacji, zrealizowanych lub anulowanych,
  • przygotowanie na podstawie oferty lub zamówienia nowego dokumentu faktury PROFORMA,
  • przygotowanie na podstawie oferty, zamówienia lub faktury PROFORMA nowego dokumentu faktury VAT,
  • przygotowanie faktur korygujących,
  • przygotowanie faktur zaliczkowych,
  • wzory wydruków dla dokumentów finansowych: oferty, zamówienia, faktury PROFORMA, faktury VAT z możliwością ich dostosowania lub stworzenia własnych za pomocą graficznego projektanta raportów,
  • zapisywanie wystawianych dokumentów finansowych do PDF z możliwością ich wysłania do klienta,
  • możliwość udostępniania klientom konta w Panelu Internetowym i publikowanie informacji o wystawionych fakturach VAT z możliwością pobrania PDF,
  • możliwość oznaczania faktur VAT jako rozliczonych (zapłaconych),
  • przygotowanie listy dłużników i wezwań do zapłaty z nie rozliczonych w terminie faktur VAT.
Rejestracja kontaktów handlowych z klientami:

  • historii klienta związana z wysyłką oferty, zamówienia lub faktury do klienta,
  • obsługa poczty e-mail kont imiennych oraz wspólnych,
  • komunikacja pomiędzy pracownikami poprzez polecenia służbowe, notatki i zadania,
  • planowanie zdarzeń typu wizyty handlowe, telefon i inne, prowadzenie terminarza dla wielu pracowników i klientów,
  • synchronizacja terminarza z Google Calendar,
  • nadzorowanie terminów zaplanowanych zdarzeń i mechanizm załatwiania zdarzeń.
Wyszukiwanie informacji, drukowanie raportów i wyliczanie analiz:

  • tworzenie historii korespondencji - zdarzeń pod klientem prowadzonej przez różne osoby i odpowiednio klasyfikowanej z możliwością wyszukiwania poprzez wiele kryteriów,
  • dostęp za pomocą zakładek do danych klienta: osoby kontaktowe, oferty, dokumenty finansowe, zdarzenia - korespondencja,
  • rejestracja historii działań i zmian danych,
  • zestaw gotowych raportów z wydrukami zestawień: klientów, ofert, zdarzeń, dokumentów finansowych i inne,
  • możliwość dostosowywania raportów,
  • analizy w postaci wykresów i tabel umożliwiające analizę między innymi: ilości klientów, ofertowania, sprzedaży, działań handlowych i innych.
Integracja, dokumentacja, pomoc techniczna i inne:

  • dostęp do danych serwisu poprzez Web Service z możliwością wykorzystania gotowego komponentu ActiveX (opcja w przygotowaniu dostępna wkrótce) - opcja przeznaczona dla programistów i informatyków,
  • import z plików: TXT, XLS, XML,
  • eksport do plików TXT, CSV, PDF, korespondencja seryjna do Office,
  • podręcznik użytkownik i help wbudowane w program kliencki,
  • możliwość korzystania z pomocy technicznej i porad konsultantów,
  • brak konieczności administracji, archiwizacji lub innych działań informatycznych związanych z używaniem serwisu,
  • dostęp do systemu zabezpieczony jest hasłem, a transmisja danych odbywa się szyfrowanym protokołem SSL.