TenvirkMK
organizacja kancelarii podatkowej

Zarejestruj kiedy i jakie klient przyniósł dokumenty źródłowe do ustalenia podatków. Stwórz listę czynności związanych z przetwarzaniem dokumentów. Zarejestruj wszelkie braki i uwagi. Pobierz przez Internet dane do listy płac.
Jednym spojrzeniem ogarnij stan prac dla klientów. Pomoże w tym procentowy wskaźnik stopnia zaawansowania prac w miesiącu. Łatwo odszukasz problemy dzięki automatycznej diagnozie nieprawidłowości w przetwarzaniu dokumentów klientów.
Zapanuj nad przygotowaniem deklaracji, podatkowych, bankowych statystycznych, celnych i innych. Nadzoruj wysyłkę deklaracja do odpowiednich instytucji.
Uszczelnij rozliczenia z klientem i zaewidencjonuj wszystkie drobne prace wykonywane dla niego. Teraz wykonywanie powtórnych deklaracji, pisanie pism, przygotowanie dokumentów do banku, ksera i inne czynności mogą znaleźć się na fakturze klienta.
Wprowadzaj do systemu dane o podatkach i ZUSach oraz ilości dokumentów. Importuj te dane z Twojego systemu finansowo księgowego.
Powierz informowanie o podatkach i ZUSach systemowi. Klienci będą teraz na bieżąco informowanie o wynikach pracy kancelarii, ale także o problemach takich jak brak doniesionych dokumentów lub zadłużenie.
System TenvirkMK jest oprogramowaniem modułowym. Dostępnych jest kilkadziesiąt gotowych modułów umożliwiających rozwiązywanie różnych problemów z dziedziny zarządzania i organizacji firmy. W wersji STANDARD systemu zestaw modułów jest predefiniowany - stały. W wersji ENTERPRISE zestaw moduły może być dowolne konfigurowany w zależności od branży i oczekiwanej funkcjonalności.
organizacja kancelarii podatkowej
TENVIRK–Logger CTI to urządzenie, którego głównym zadaniem jest automatyczna identyfikacja numeru telefonu klienta lub kontrahenta dzwoniącego do firmy. Rozpoznanie rozmówcy polega na porównaniu przechwyconego przez urządzenie TENVIRK–Logger CTI numeru telefonu z centralną bazą klientów i osób kontaktowych zawartą w programie TenvirkMK.
TENVIRK–Logger CTI działa niezależnie od centrali telefonicznej. Wystarczy wpiąć urządzenie pomiędzy linię telefoniczną a telefon stacjonarny oraz do portu USB w komputerze użytkownika. Podłączenie zajmuje kilkanaście sekund. Schemat podłączenia
Zobacz film pokazujący działanie modułu call center...
* Podana cena obowiązuje przy zakupie systemu TenvirkMK oraz TenvirkCM wraz z modułem call center lub w przypadku korzystania z serwisów w chmurze w rocznym systemie abonamentowym. Urządzenie dostępne do wykorzystania zapasów magazynowych TENVIRK.