MODUŁ CALL CENTER


Ashley, Bootstrap website template






Stwórz profesjonalne Call Center w Twojej firmie za pomocą urządzenia TENVIRK-Logger CTI oraz modułu call center systemu TenvirkMK. Rejestrując rozmowy telefoniczne firma ma możliwość analizowania liczby oraz czasu połączeń przychodzących i wychodzących z podziałem na klientów i pracowników. System wykrywa klientów, którzy dużo dzwonią. Możliwe jest również sprawdzanie obciążenia rozmowami telefonicznymi poszczególnych pracowników. Dzięki modułowi call center przed rozpoczęciem rozmowy telefonicznej można wiedzieć wszystko o swoim rozmówcy. Wystarczy, że do komputera podłączone zostanie urządzenie TENVIRK-Logger CTI (opisane poniżej)







services

Dostęp do najważniejszych informacji przed rozpoczęciem rozmowy

Przed rozpoczęciem rozmowy z osobą zewidencjonowaną w systemie, wyświetlone zostają wszystkie najważniejsze informacje o dzwoniącej osobie i firmie. Program pokaże stan zadłużenia, historię kontaktów z firmą, listę zgłoszeń serwisowych, historię sprzedaży oraz wiele innych.

services

Wyświetlenie numeru telefonu oraz jego identyfikacja

Program wyświetli dzwoniący numer telefonu na ekranie jednego lub kilku pracowników. Jeżeli numer telefonu znajduje się w systemie program automatycznie zidentyfikuje dzwoniącą osobę oraz firmę.
services

Przekazywanie rozmów

Podłączone urządzenie TENVIRK-Logger CTI wspomaga przekazywanie trwających rozmów pomiędzy pracownikami wraz z notatkami. Rozmowę można przekazać poprzez linię wewnętrzną, czyli przełączenie rozmowy do wybranej osoby poprzez wybranie numeru wewnętrznego. Innym rozwiązaniem jest przełączenie bezpośrednio do wybranego pracownika podając mu słuchawkę.
services

Praca grupowa z wieloma liniami telefonicznymi

Powielając urządzenie możliwa jest obsługa wielu linii telefonicznych. Jedno urządzenie może przenosić informacje o przychodzącym numerze telefonicznym do wielu komputerów - ta sytuacja ma miejsce kiedy z jednego telefonu korzysta kilka osób.
services

Rejestracja przeprowadzonych rozmów

services

Uproszczenie wybierania numerów

Pracownik w nawigatorze odnajduje firmę oraz osobę kontaktową i uruchamia okno rozmowy. Następnie podnosi słuchawkę i w oknie rozmowy klika na klawisz z zieloną słuchawką. Program sam "wykręci" wybrany numer telefonu.




Moduł występuje w:



System TenvirkMK jest oprogramowaniem modułowym. Dostępnych jest kilkadziesiąt gotowych modułów umożliwiających rozwiązywanie różnych problemów z dziedziny zarządzania i organizacji firmy. W wersji STANDARD systemu zestaw modułów jest predefiniowany - stały. W wersji ENTERPRISE zestaw moduły może być dowolne konfigurowany w zależności od branży i oczekiwanej funkcjonalności.




TenvirkMK

komunikacja i obieg dokumentów

zobacz

TenvirkMK

organizacja kancelarii podatkowej

zobacz

TenvirkMK

projekty, wdrożenia, serwis

zobacz

TenvirkMK CRM

kontakty handlowe z klientem

zobacz

TenvirkMK

zarządzanie dokumentacją

zobacz

TenvirkMK/ERP

uniwersalna platforma zarządzania

zobacz






eOfertowanie.pl

ofertowanie CRM w chmurze


zobacz

eObiegiDokumentow.pl

obiegi dokumentów w chmurze


zobacz

eSerwisowanie.pl

prowadzenie serwisu w chmurze


zobacz

eProwadzenieBiura.pl

prowadzenie biura rachunkowego w chmurze

zobacz




Urządzenie TENVIRK - Logger CTI




TENVIRK–Logger CTI to urządzenie, którego głównym zadaniem jest automatyczna identyfikacja numeru telefonu klienta lub kontrahenta dzwoniącego do firmy. Rozpoznanie rozmówcy polega na porównaniu przechwyconego przez urządzenie TENVIRK–Logger CTI numeru telefonu z centralną bazą klientów i osób kontaktowych zawartą w programie TenvirkMK.

Cena netto urządzenia od: 99zł*

TENVIRK–Logger CTI działa niezależnie od centrali telefonicznej. Wystarczy wpiąć urządzenie pomiędzy linię telefoniczną a telefon stacjonarny oraz do portu USB w komputerze użytkownika. Podłączenie zajmuje kilkanaście sekund. Schemat podłączenia

Zobacz film pokazujący działanie modułu call center...

* Podana cena obowiązuje przy zakupie systemu TenvirkMK oraz TenvirkCM wraz z modułem call center lub w przypadku korzystania z serwisów w chmurze w rocznym systemie abonamentowym. Urządzenie dostępne do wykorzystania zapasów magazynowych TENVIRK.




Prezentacja i DEMO: Prosimy zarejestrować się. Po rejestracji skontaktujemy się w celu przeprowadzenia prezentacji systemu lub udostępnienia wersji DEMO.