FAQ - częste pytania


Pytanie: Czy używanie eProwadzenieBiura.pl jest odpłatne?
Odpowiedź: Dostęp do eProwadzenieBiura.pl czyli zakładanie konta, logowanie i przeglądanie danych jest bezpłatne! Wykonanie niektórych operacji związanych z dodawaniem danych lub uzyskiwaniem pomocy technicznej jest rozliczane w systemie punktowym PRE-PAID. Zobacz więcej w dziale „Jak rozliczane jest używanie serwisu?” i w Regulaminie…

Pytanie: W jaki sposób zakupić dodatkowe punkty?
Odpowiedź: W programie klienckim w menu „Ustawienia” wybierz opcję „Punkty i pomoc techniczna”, a następnie kliknij na klawisz „Zamów dodatkowe punkty”. Dalej wykonaj wskazówki na ekranie i dokonaj przelewu na nasze konto.
Po otrzymaniu przelewu stan konta punktowego zostanie zwiększony.

Pytanie: Czy do używania serwisu potrzebne jest stałe połączenie z Internetem?
Odpowiedź: Tak, wymagane jest połączenie z Internetem za pomocą sieci lokalnej LAN, WIFI lub 3G. Minimalna przepustowość łącza to: download 512Kb, upload 512 Kb. Można pracować z łączami o mniejszej prędkości, ale wtedy tempo działania programu może nie być satysfakcjonujące.

Pytanie: Czy do używania serwisu potrzebuję jakiegoś programu?
Odpowiedź: Tak, potrzebny jest program kliencki. Po zarejestrowaniu w serwisie otrzymasz e-mail z informacją jak pobrać i zainstalować program.

Pytanie: Jakie są wymagania sprzętowe dla programu klienckiego?
Odpowiedź: Program kliencki wymaga do pracy Windows XP/VISTA/7/8/10, pamięć RAM 2GB (1GB dla komputerów z ATOM i Win XP). Procesor Intel Atom lub lepszy - zalecany Intel i3. Wolne miejsce na dysku 100 MB. Karta graficzna i monitor minimum 1024x768.

Pytanie: Czy z serwisem eProwadzenieBiura.pl można pracować przez przeglądarkę internetową?
Odpowiedź: Tak, klienci biura mogą pracować poprzez tzw. "Panel internetowy".
Szczegółowe informacje o korzystaniu z Panelu internetowego i zarządzaniu użytkownikami dostępne są w programie klienckim po uruchomieniu pomocy (naciskając klawisz F1) - temat ogólny "Praca z Panelem internetowym". Do pracy poprzez przeglądarkę WWW wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki: FireFox, Safari, IE, Opera lub Chrome. Panel Internetowy dostosowany jest także do urządzeń mobilnych. Pracuje w systemach: iOS, Android, Windows Phone.

Pytanie: W jaki sposób otrzymać pomoc?
Odpowiedź: Po uruchomieniu programu pojawia się główne okno Asystenta Biznesowego dające dostęp do najważniejszych funkcji systemu. Jest tam też odnośnik o nazwie „podręcznik użytkownika”. Można także kliknąć na F1 i otworzyć wbudowaną w program pomoc kontekstową zależną od otwartego okna.

Dalszą pomoc można uzyskać telefonicznie u naszego konsultanta. W tym celu należy zamówić pomoc techniczną. W menu „Ustawienia” wybierz opcję „Punkty i pomoc techniczna”. Kliknij na klawisz „Zamów pomoc techniczną”. Następnie program poprosi o zgodę na odjęcie punktów – zapłatę za pomoc zgodnie z Regulaminem. Po wyrażeniu zgody otrzymasz jednorazowy czteroliterowy kod pomocy technicznej. Kod ten należy podać konsultantowi przy rozpoczęciu rozmowy. Numer telefonu do konsultanta podany jest na oknie pomocy technicznej. Jednorazowa pomoc techniczna nie może być dłuższa niż 10 minut.

Pytanie: Czy mogę zwiększyć funkcjonalność serwisu i przekazać swoje uwagi?
Odpowiedź: Tak. Masz wpływ na rozbudowę naszego serwisu i rozbudowę jego funkcjonalności. Swoje propozycje i uwagi możesz zgłaszać poprzez centrum serwisowe w programie. W tym celu z menu „Administracja” wybierz opcję „Centrum serwisowe” następnie przejdź do „Zgłoszeń serwisowych” i wpisz swoje uwagi. Twoje uwagi pomocne będą przy dalszym rozwijaniu systemu lub skontaktuje się z Toba konsultant w celu zaproponowania rozwiązania.

Pytanie: W jaki sposób zgłosić usterki w serwisie lub reklamacje?
Odpowiedź: Staramy się, aby nasz serwis był jak najwyższej jakości. Jednak gdy dostrzeżesz usterkę z menu „Administracja” wybierz opcję „Centrum serwisowe” następnie przejdź do „Zgłoszeń serwisowych” i wpisz zgłoszenie z dokładnym opisem jak doszło do usterki lub treść reklamacji, którą chcesz złożyć. W jak najszybszym terminie postaramy się zająć Twoją sprawą, możesz na zgłoszeniu serwisowym obserwować stan załatwienia zgłoszenia.

Za każdą przekazaną przez Ciebie uwagę lub propozycję, która zostanie przez nas zaakceptowana, zasilimy Twoje konto punktowe
o dodatkowe 40 punktów – w podziękowaniu za wkład w rozwój naszego serwisu :-)


Pytanie: Czy serwis jest aktualizowany?
Odpowiedź: Tak. Od czasu do czasu przygotowujemy aktualizację. W takim przypadku program kliencki będzie przed uruchomieniem prosił o aktualizację. W przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7, Windows 8 i Windows 10 program należy uruchomić z prawami administracyjnymi. W tym celu kliknij na ikonie programu prawym klawiszem myszy i wybierz opcję "Uruchom jako administrator".

Pytanie: Gdzie przechowywane są dane, które wprowadzam?
Odpowiedź: Wprowadzane do serwisu dane przechowywane są na terytorium Polski na serwerach należących do TENVIRK Sp. z o.o. lub na kolokowanych serwerach partnerów TENVIRK również znajdujących się w odpowiednich serwerowniach na terenie Polski.

Pytanie: Jakich technologii informatycznych używa serwis?
Odpowiedź: Serwis używa tej samej technologii co oprogramowanie TenvirkMK, (którego jest pochodną). Na serwerze używany jest Windows 2008 Server i bazy danych SQL Server 2008. Do przygotowania serwisu użyliśmy technologii: .NET, XML, COM+, WebService oraz silnik aplikacji internetowych VXTEN.

Pytanie: Czy w przyszłości dane wprowadzone do serwisu mogą być przeniesione do większego systemu zainstalowanego u mnie?
Odpowiedź: Tak. Przygotowaliśmy procedury migracji danych do prywatnych serwerów i dużych rozwiązań biznesowych. Zobacz informacje w dziale „Jeśli potrzebujesz czegoś więcej...”.

Pytanie: Co zrobić jeśli mam jakiekolwiek wątpliwości?
Odpowiedź: Przeczytaj dokładnie Regulamin. Tam umieszczone są wszystkie zasady korzystania z serwisu. Możesz też zadzwonić do nas pod numer 32 346 11 08 lub napisać na adres email: pytania@tenvirk.pl.